برندبافی شخصی

برندبافی شخصی

یقیناً بارها و بارها در مورد کرم های ابریشم و تبدیل شدن آنها به پروانه های زیبا مطالبی را شنیده یا خوانده اید. شاید هم از نزدیک به چشم خودتان دیده باشید. اگر زمان کافی بر کرم ابریشم نگذرد و شما به او کمک کنید تا از پیله بیرون بیاید، یقیناًٌ پس از مدتی خواهد مرد؛ چرا که هنوز اصطلاحاً توانایی لازم برای ایستادن روی پای خودش را کسب نکرده است. باید زمان بگذرد و خودش تلاش کند تا در بهترین زمان ممکن و با بالاترین قدرت بتواند پیله خود را پاره کند و در حالی که یک پروانه زیبا شده است، بیرون بیاید، پرواز و خودنمایی کند.

انسانها نیز در پیله ای از حیرانی و سردرگمی گرفتارند و برای رهایی از برند شخصی پیشین خود که بدون برنامه و بدون طراحی، خواسته یا ناخواسته، برای آنها رقم خورده است نیاز دارند تا با تکنیکهایی خاص، برند شخصی جدیدی را برای خود طراحی کنند تا آنگونه که دوست دارند شناخته شوند و در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند.

برندسازی شخصی، محتوایی است که می توانید آن را کنترل کنید. بنابراین، تلاش کرده و کنترل آن را به دست بگیرید. دستیابی به یک برند شخصی بزرگ بسیار حائز اهمیت است. در حقیقت، زمانی که در مورد تبدیل شدن به یک کارآفرین نوآور یا یک متخصص صنعت صحبت می شود، داشتن یک ردپای آنلاین و شخصی شده برای راهبرد تجاری شما بسیار ضروری است. داشتن برند شخصی مناسب می تواند فرصت های نامحدودی را برای هر کسی فراهم آورد؛ از قراردادها و شراکتهای تجاری بزرگ گرفته تا دلایلی برای مسافرت و هر چیزی که در این بین قرار می گیرد.

 

برگرفته از کتاب :  برندبافی شخصی

نویسنده : محمدرضا طاهری

0 دیدگاه

نظر شما راجع به این مقاله چیست؟