×
ورود | عضویت
برای این کار باید عضو سایت باشید!
ورود
ثبت نام
×
فاقد موجودی
متاسفانه موجودی این کتاب تمام شده است.
ورود
|
ثبت نام
لیست مورد علاقه
جستجو با
همه موارد
عنوان
نویسنده
ناشر
مترجم
شابک
صفحه اصلی
کسب و کار
آمار و ریاضی
ارتباطات
اقتصاد
بازاریابی
برند
بورس
تبلیغات
تجارت
حرفه و مهارت
حسابداری
حقوق
خلاقیت و نوآوری
رهبری
روان شناسی کسب و کار
زبان کاربردی
فروش
مدیریت
مذاکره
کارآفرینی
کاربردی
کتاب گویا و تصویری
گردشگری
عمومی
آموزشی
ادبیات
تاریخ و اجتماعی
داستان ایرانی
داستان خارجی
داستان نوجوان
دانستنیها
روان شناسی
زندگی نامه
سفر و گردشگری
ورزش و سلامت
پشتیبانی
روند خرید
وبلاگ
درباره ما
تماس با ما
سبد خرید
|
0
خانه
کتاب های سازمان مدیریت صنعتی
کتاب های سازمان مدیریت صنعتی
نمایش کتاب های موجود
نمایش تمامی کتاب ها
خودم و مسائل مهم تر : تاملاتی بر زندگی چارلز هندی
Myself and Other More Important Matters
فروش لوکس : درس هایی از Cartier، Lexus، Piaget، Dior و دیگر برندهای لوکس
Selling Luxury: Connect with Affluent Customers, Create Unique Experiences Through Impeccable Service, and Close the Sale
طراحی و تدوین طرح کسب و کار
سخنرانی به سبک مدیر کاریزماتیک : مدل شش مرحله ای رسیدن به اوج اثربخشی در سخنرانی
سرنخ : مشق ها و سرمشق های یک معلم منابع انسانی
الگوی تعالی سازمانی ویرایش 1400
بازاریابی دیجیتال با رویکرد کاربردی
Digital Marketing: A Practical Approach, 3rd ed, 2018
کسب و کارهای پلتفرمی
The Business of Platforms: Strategy in the Age of Digital Competition, Innovation, and Power, 2019
مدل EFQM ویرایش 2020 (به همراه نسخه انگلیسی)
جعبه ابزار بازخورد : شانزده ابزار برای ارتباطات اثربخش در سازمان
Feedback Toolkit: 16 Tools for Better Communication in the Workplace, 2nd ed 2011
اعتراف : 14 سوال که هر عضو هیئت مدیره باید از خودش بپرسد
Owning Up: The 14 Questions Every Board Member Needs to Ask, 2009
استراتژی برای سطح بنگاه مادر
Strategy for the Corporate Level: Where to Invest, What to Cut Back and How to Grow Organisations with Multiple Divisions
رهبری کسب و کار در آینده : 60 فرصت، 60 تهدید
Future Trends: A Guide to Decision Making and Leadership in Business, 2018
مدل EFQM - 2020 از ایده تا عمل
بپرس : روشی آنلاین و غیرمعمول برای کشف دقیق قصد خرید مشتریان
Ask: The Counterintuitive Online Formula to Discover Exactly What Your Customers Want to Buy...Create a Mass of Raving Fans...and Take Any Business to the Next Level, 2015
90 روز نخست یک مدیر
The First 90 Days: Critical Success Strategies for New Leaders at All Levels
استخدام بهترین ها : راهنمای مدیران برای انجام مصاحبه های استخدامی اثربخش و انتخاب بهترین نیروها
Hiring the Best: Manager s Guide to Effective Interviewing and Recruiting, 5th Ed
داستان های هنری مینتزبرگ برای مدیران
Bedtime Stories for Managers: Farewell, Lofty Leadership . . . Welcome, Engaging Management, 2019
تصمیم گیری چند معیاره در مدیریت
اقتصاد صنعتی
رهبری سازمانی
مدیریت منابع انسانی (با تاکید بر رویکردهای نوین)
مدیریت تداوم کسب و کار : راهی به سوی افزایش تاب آوری سازمان
استراتژی همکاری : مدیریت شبکه ها، اتحادها و سرمایه گذاری های مشترک
Strategies of Cooperation: Managing Alliances, Networks and Joint Ventures
هوش هیجانی در مدیریت و رهبری سازمانی
Primal Leadership: Realizing the Power of Emotional Intelligence
هنر یک استراتژیست
The Art of the Strategist: 10 Essential Principles for Leading Your Company to Victory
ابزارهای ضروری برای مشاوره مدیریت
Essential Tools for Management Consulting: Tools, Models and Approaches for Clients and Consultants, 2010
نقشه راه تحول دیجیتال : بازنگری کسب و کار در عصر دیجیتال
The Digital Transformation Playbook: Rethink Your Business for the Digital Age, 2016
راه استارتاپی : چگونه شرکت های مدرن مدیریت کارآفرینانه را برای تحول فرهنگ و تحریک رشد بلندمدت به کار می برند؟
The Startup Way: How Modern Companies Use Entrepreneurial Management to Transform Culture and Drive Long-Term Growth, 2017
بازاریابی تجربی : اسرار، استراتژی ها و داستان های موفقیت بزرگ ترین برندهای جهان
Experiential Marketing: Secrets, Strategies, and Success Stories from the World s Greatest Brands, 2016
گزارش تعالی : راهنمای تدوین اظهارنامه تعالی سازمانی بر اساس دو روش 82 و 94+
الگوی تعالی سازمانی (ویرایش 96)
مدل تعالی EFQM 2013 از ایده تا عمل
مدیریت ارتباط با مشتری (مفاهیم، نظریه ها، الگوها و نمونه های عملی)
فروش موثر : راهکارهای موفقیت در فروش و خدمات پس از فروش
طراحی و توسعه محصول
تعالی بازاریابی
شایستگی های یک مذاکره کننده موفق
ارزش گذاری سهام و تحلیل بازار
کیمیای مدیریت
مدل تعالی EFQM ویرایش 2013
استراتژی شرکتهای چند کسب و کاری
عوامل حیاتی موفقیت (بهبود چشمگیر کسب و کار با پیاده سازی محرک های قدرتمند)
اشتباهات و موفقیت های مدیریت
چگونه کارکنانی با انگیزه و عاشق کار و سازمان داشته باشیم
مدیریت عملکرد (راهنمای مدیران برای ارزیابی و بهبود عملکرد کارکنان)
مدیریت بر خود و برنامه ریزی توسعه فردی
مکانیزم های کنترل در بازار سرمایه
صفحه 1 از 3
1
2
3