×
ورود | عضویت
برای این کار باید عضو سایت باشید!
ورود
ثبت نام
×
فاقد موجودی
متاسفانه موجودی این کتاب تمام شده است.
ورود
|
ثبت نام
لیست مورد علاقه
جستجو با
همه موارد
عنوان
نویسنده
ناشر
مترجم
شابک
صفحه اصلی
کسب و کار
آمار و ریاضی
ارتباطات
اقتصاد
بازاریابی
برند
بورس
تبلیغات
تجارت
حرفه و مهارت
حسابداری
حقوق
خلاقیت و نوآوری
رهبری
روان شناسی کسب و کار
زبان کاربردی
فروش
مدیریت
مذاکره
کارآفرینی
کاربردی
کتاب گویا و تصویری
گردشگری
عمومی
آموزشی
ادبیات
تاریخ و اجتماعی
داستان ایرانی
داستان خارجی
داستان نوجوان
دانستنیها
روان شناسی
زندگی نامه
سفر و گردشگری
ورزش و سلامت
پشتیبانی
روند خرید
وبلاگ
درباره ما
تماس با ما
سبد خرید
|
0
خانه
کتاب های مبلغان
کتاب های مبلغان
نمایش کتاب های موجود
نمایش تمامی کتاب ها
استراتژی بازاریابی B2B : تمایز، توسعه و تعهد پایدار مشتری
B2B Marketing Strategy: Differentiate, Develop and Deliver Lasting Customer Engagement, 2017
کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی
Using Artificial Intelligence in Marketing: How to Harness AI and Maintain the Competitive Edge, 2019
چگونه در رسانه ها تبلیغ کنیم
The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research, and Buying, 7th ed, 2019
راه اندازی استارت آپ از صفر تا صد
Shortcut Your Startup: Speed Up Success with Unconventional Advice from the Trenches, 2018
مدیریت محصولات جدید (اصول و شیوه های عمل)
New Products Management
حلقه وفاداری مشتری
The Customer Loyalty Loop: The Science Behind Creating Great Experiences and Lasting Impressions
راهنمای طراحی سازمان ها
Guide to Organisation Design: Creating high-performing and adaptable enterprises, 2nd ed, 2015
هنر خدمت به مشتری : ۵۲ اصل مهم که همه متخصصان تبلیغات و بازاریابی باید بدانند
The Art of Client Service: The Classic Guide, Third edition, 2016
آیا به خوبی کار می کند؟ آنچه مدیران تبلیغات و بازاریابی برای موفقیت در کسب و کار دیجیتال باید بدانند
Does It Work?: 10 Principles for Delivering True Business Value in Digital Marketing, 2015
چرا زنان خرید می کنند
Why Women Buy: How to Sell to the World s Largest Market, 2017
استعاره های تصویری در تبلیغات
پایان عصر بازاریابی سنتی : درس هایی از مدیر بازاریابی کوکاکولا
چگونه برندها در ذهن ما نفوذ می کنند؟
Brandwashed: Tricks Companies Use to Manipulate Our Minds and Persuade Us to Buy, 2011
فیزیک برند
The Physics of Brand: Understand the Forces Behind Brands That Matter, 2016
متریک های بازاریابی : راهنمای جامع ارزیابی عملکرد بازاریابی
Marketing metrics: the definitive guide to measuring marketing performance, 2010
درسهایی از برترین کتابهای بازاریابی (17 کتاب در یک کتاب)
The marketing gurus: lessons from the best marketing books of all time
مجموعه کتابهای آموزشی دانشگاه هاروارد (6جلدی) : مشاور جیبی
مجموعه کلاسیک دو کتاب در یک کتاب : بررسیهای دانشگاه هاروارد در دنیای کسب و کار (6جلدی)
سرگذشت شگفت انگیز گوگل
مجموعه کتابهای آموزشی دانشگاه هاروارد (6جلدی) : درسهای تجربه شده
تبدیل شدن به یک مدیر جدید
مربیگری افراد
مدیریت موفق در دوران تغییر
انقلاب در دنیای خرده فروشی
چگونه از برندتان دفاع کنید
انگیزش : برانگیختن قوه ابتکار، ترغیب به عمل، دستیابی به هدف
تغییر کنید و گرنه کارتان تمام است
مدیریت سازمان ها در شرایط پیچیده
فروش ضمانتی
روشهای مدیریت اجرایی نتیجه گرا
هدایت گروه های مجازی
اجرای نوآوری
تدوین هدف ها
رهبری کارکنان
Leading People
الگو بودن در رهبری سازمان
چگونه نقاط قوت خود را شکوفا کنیم : 6 گام قوی برای نیل به عملکرد عالی در مدیریت و زندگی شخصی
Go Put Your Strengths to Work: 6 Powerful Steps to Achieve Outstanding Performance
مدیریت درآمد (اصول و شیوه های عمل)
استراتژی ترکیب رسانه ها در بازاریابی
چرا شرکتهای خوب به بیراهه می روند و چگونه مدیران برجسته آنها را از نو می سازند؟
Why Good Companies Go Bad And How Great Managers Remake Them, 2005
ترغیب و اقناع دیگران
Persuading People
اجرای راهبرد
شگردهای دل در تسخیر بازار
مدیریت موفق به سبک چینی
پرورش خلاقیت
اصول و مبانی مدیریت بازاریابی
اقتصاد به زبان ساده
بازاریابی شرکتی (اصول و شیوه های عمل)
خرید شناسی
صفحه 1 از 2
1
2